Followers

Thursday, July 12, 2012

I miss u Mr.Kekasih

i get massage from him!


Mr.Kekasih :- i have something for u...
CL :- erm...ape??
Mr.Kekasih :- buka la FB,dah upload gambr kat FB..
CL :- oh ya ke..ok2x jap...

one for me..one for u.....
ole2x from...??


Thanz sayang... erm tapi tak tahu la bila nak jumpa kan.. syg simpan dulu eh..
nanti bila jumpa syg bagi eh..

Dear :- Mr.Kekasih.... i miss u...


i love u....


 i wish u were here....


take care ya...My. Mr.Kekasih...

sama-sama la kita bersabar dan mengharungi dugaan
bersama ya sayang..
DOA saya sentiasa ada untuk kamu... (^_^)V

p/s :- doakan kami ya...

Tuesday, July 10, 2012

Promosi McDonald's Chicken Foldover



HOT NEWS! McDonald’s Lovin’ Mid Month special is back! It is an offer not to be missed.
BUY 1 Chicken Foldover a la carte & Get 1 For Free
 from 12 – 25 July 2012.
More great news! Now, you can flash the coupon on your mobile phone at your favourite McDonald’s restaurant to enjoy this special offer! 
You can also print out the coupon to redeem. The choice is yours.
Obtain your official coupon here:klik"
Limited to one coupon per receipt, while stocks last.
 Offer valid in Malaysia 
(not valid via MDS, Genting and airport).

Solat Sunat Dhuha





Monday, June 18, 2012

Genting Highland

9.June.2012

CL dan Mr.Kekasih pergi ke Genting Highlang walaupun macam-macam dugaan yang kami hadapi..
Tapi Akhirnya Kami sampai juga..
  " Sungguh!! CL tak sangka.. Mr.Kekasih nak bawa CL pergi sana..Mula-mula CL ingat dah tak jadi.. sebab tiba2x Mr.Kekasih ada kerje"

Akhirnya...Lepas Mr.Kekasih Habis Kerja baru kami gerak pergi sana, sampai sana pun dah pukul 6..
so ambik tiket evening je.. kul 7 Bru leh masuk outdoor.. sebab tiket evening harga nya dalam RM26 jer sorang semua boleh main sampai kul 10 malam...

hehe, sebenarnya tak main sangat sebab CL seorang yang penakot oK!! so Kami banyak habiskan masa jalan2x kat situ and bergambar.. kul 9malam kami keluar dari situ... and..and..and.. cari makan la.. lapar kot.. ehehe....

Sebenarnya.. date kali nieh lebih kepada celebrate 1st anniversary kami sebagai 'Kekasih' thanz sayang... ayunk ingat sayang lupa.. LOve sangat.. Bila awk tiba2x tanya hari nie bape haribulan yerk.... pastu saya dah pandang awak sambil senyum.. 10.June.2012..


Ok!! jom tengok gambar my Mr.Kekasih...








Doa Untuk Ibu Bapa


Isra' Mikraj


Doa Agar Anak Pandai Belajar


Solat Sunat


Hati jadi Buta Sebab 10 Perkara


Sifat Mazmumah


10 Petua Ceria


Baiknya Tuhan Kita


Monday, May 28, 2012

Rahsia bentuk gigi




Jarang dan kecil

Apabila terseyum,jelas terpamer barisan gigi yang kecil dan jarang. Bagi kamu yang memiliki bentuk sebegini dikatakan suka menilai orang lain.Pasti ada saja yang tak kena pada pandangan mereka tapi yang tak syoknya,dia sibuk menilai orang lain tapi tak suka orang lain mengkritik dirinya! Tak patut! Dia juga sukar mengalah,kadangkala mengalah itu lebih baik apatah jika kamu yang bersalah.. beralah sajalah!

Bersaiz sederhana dan rata

cantik gigi dia,Teratur! Tapi sekali pandang macam gigi palsu pula. Merupakan seorang yang baik hati dan suka menolong. Bak kata pepatah, ringan tulang. Sebenarnya mereka ini ingin sentiasa membahagiakan orang lain.Boleh juga mereka tumpang gembira. Untungnya dapat teman/kekasih macam mereka kan??

Besar dan jarang

bersifat iri hati dengan kekayaan orang lain. Tak elok mcam tu. Itukan dah rezeki mereka.Kamu seorang yang keras kepala.Mula la merajuk kalu kehendak tak dituruti.Tapi awas mereka sanggup melakukan apa sahaja demi dapat ape yang dikehendaki. Bahaya! Sebagai kekasih/kawan mereka kamu harus banyak bersabar apatah lagi dengan sikat manja yang dibuat-buat itu.

Jongang dan besar

Wah! Bentebg pertahananya kuat dan kukuh.Mulut celupar  mudah mengeluh dan tak pernah puah hati dengan apa yang dimiliki. Sikap itu juga ada positifnya kerana mudah menempah kejayaan dan akan sentiasa berusaha tuk jadi lebih baik. Selain itu mereka juga agresif dan ringan tulang.

Tidak tersusun

Hati budinya cantik! Merupakan teman bicara yang amat memahami. Tidak rugi menjadikan mereka ini tempat meluahkan rasa dihati kerana mereka sentiasa mendengar serta berpengetahuan luas biarpun sikapnya kebudak-budakan kadangkala merimaskan. Selain itu mereka juga pandai membahgiakan orang lain.

Seperti masuk kedalam

Mereka seorang yang pemalu dan suka menyembunyikan sikap sebenar diri mereka tapi mereka agak pasif.Namum sebenarnya mereka bijak. Selalunya mereka bersikap pendiam dan tidak begitu pandai bergaul dengan orang lain. Selain itu mereka juga pandai meyimpan rahsia kecuali kepada orang yang benar-benar telah meraih kepercayaan mereka.

Kecil dan tersusun

Selalunya berwajah keanak-anakan dan tampak semakin menarik dengan gigi yang kecil. Suka menolong orang dan boleh dipercayai percakapan mereka. Aduhai! Untunglah sape yang da kekasih cmni kerana mereka seorang kekasih yang hebat!

bila gigi sihat, senyuman pun menawan... betul??