Followers

Monday, April 30, 2012

MUAR - Meet my Mr.Kekasih


Assalamualaikum....

 baru-baru nie CL ada pergi muar..
sebab.....
to see my mr. kekasih lah..
sebab....
mr.kekasih boleh outing...
sebab...
CL rindu kat dia...
sebab..
mr. kekasih pun rindu juga...

walaupun.....
CL banyak sangat assigment...
walaupun.....
jarak perjalanan jauh....
walaupun.....
2 jam 1/2 dalam bas....
walaupun....
CL penat.......

CL tak kesah semua tu...
CL sanggup ja... tuk jumpa dia...

ok.. nieh antara tempat yang CL dan Mr. Kekasih jelajah dengan berjalan kaki ja ok.!!
selama nieh naik kete neo Mr.Kekasih...
tapi kali nieh kete dia xda.. sebab dia kan krusus polis mana leh bawa kete... ^_^)V

Ok.. Meh tengok picture apa yang ada kat muar!!

Jambatan Muar dan Banggla - jabatan nieh boleh nampak dari stesen bas muar maharani
sementara tunggu mr.kekasih sampai CL nikmati pemadangan dulu...
masa tunggu  nieh tengah risau.. takut Mr. kekasih cari CL tak jumpa.. sebab dia takda nset...
( sepanjang krusus tak boleh bawa nset )


wetex parade  - teman Mr.kekasih beli barang pastu karaoke
Mr.Kekasih :- yunk nak nyanyi tak??...tapi org xda suara...sian kan mr.kekasih...
Mr.kekasih dan kekawannya masa karaoke di watex prade (6_-)

Dataran Tanjung Emas Muar _ lepak lama gak kat sini... sebab tepi laut.. best !!

 Masjid Sultan Ibrahim - lalu tepi masjid nieh masa nak pergi Dataran Tnjung Emas..
panas sangat time nieh... tapi serius masjid nieh cantik.. :)


Pejabat Daerah sultan Abu Bakar - nieh pun CL lalu masa nak pergi Dataran tanjung Emas muar






Friday, April 20, 2012

Terseliuh!!

Nothing to say!!
but it so hurt....
huhu...

banyak sungguh dugaan untuk tahun nieh...
tapi yang pasti... fikiran +ve tu penting kan???

lepas 1, 1 lagi datang.. tapi bukan ke setiap dugaan yang ALLAH berikan kepada kita adalah tanda dia sayang dan ingat kita.... dia merindui rintihan dari kita kepada dia...
ya ALLAH besar sungguh rahmatmu..
dengan terseliuh nya kakiku ini...
baru ku tahu kawan2x ku perhatin kepada aku...
even sebelum nieh x pernah tegur tapi.. masa kaki nieh sakit
selalu dapat soalan cmni..
" Eh kaki kenapa tu...hati-hati ya"
sehari dekat berpuluh soalan yang sama....
ya la sebab CL kan mesti jalan nak masuk kelas kan...
so dalam perjalanan tu ramai la yang tegur...
baru CL sedar.. Oh sebenarnya ramai juga yang perasan kewujudan CL di UTHM nieh...
(6_6)V selaku pelajar yang tak femous tiba2x rasa femous jap.. ahakz!!!

abaut my MR.KEKASIH sekarang nieh dia tengah jalani latihan polis.. lepas nieh boleh panggil dia
" KPL MOHD HAFIEEZ" KPL paling muda  dalam compony dia...
GOOD LUCK sayang... dah tak lama dah.. 19 May 2012 tamat la...
chaiyuk2x !! (^_^)V
MR.Kekasih Dah botak!!