Followers

Monday, April 30, 2012

MUAR - Meet my Mr.Kekasih


Assalamualaikum....

 baru-baru nie CL ada pergi muar..
sebab.....
to see my mr. kekasih lah..
sebab....
mr.kekasih boleh outing...
sebab...
CL rindu kat dia...
sebab..
mr. kekasih pun rindu juga...

walaupun.....
CL banyak sangat assigment...
walaupun.....
jarak perjalanan jauh....
walaupun.....
2 jam 1/2 dalam bas....
walaupun....
CL penat.......

CL tak kesah semua tu...
CL sanggup ja... tuk jumpa dia...

ok.. nieh antara tempat yang CL dan Mr. Kekasih jelajah dengan berjalan kaki ja ok.!!
selama nieh naik kete neo Mr.Kekasih...
tapi kali nieh kete dia xda.. sebab dia kan krusus polis mana leh bawa kete... ^_^)V

Ok.. Meh tengok picture apa yang ada kat muar!!

Jambatan Muar dan Banggla - jabatan nieh boleh nampak dari stesen bas muar maharani
sementara tunggu mr.kekasih sampai CL nikmati pemadangan dulu...
masa tunggu  nieh tengah risau.. takut Mr. kekasih cari CL tak jumpa.. sebab dia takda nset...
( sepanjang krusus tak boleh bawa nset )


wetex parade  - teman Mr.kekasih beli barang pastu karaoke
Mr.Kekasih :- yunk nak nyanyi tak??...tapi org xda suara...sian kan mr.kekasih...
Mr.kekasih dan kekawannya masa karaoke di watex prade (6_-)

Dataran Tanjung Emas Muar _ lepak lama gak kat sini... sebab tepi laut.. best !!

 Masjid Sultan Ibrahim - lalu tepi masjid nieh masa nak pergi Dataran Tnjung Emas..
panas sangat time nieh... tapi serius masjid nieh cantik.. :)


Pejabat Daerah sultan Abu Bakar - nieh pun CL lalu masa nak pergi Dataran tanjung Emas muar






7 comments:

ツ Bieaz ツ said...

bestlah gi muar..... :) hehe

ツ Bieaz ツ said...

bestlah gi muar..... :) hehe

ColOurful life said...

best.. tapi penat... sebab berjalan kaki.... panas lak tu. :) tapi happy.. :)

sekamar rindu said...

salam...

bestnya dpat jumpa Mr.Kekasih..moga bahagia selalu ya..

ColOurful life said...

wslm..
erm.. tQ.... moga sampai ke jinjang pelamin.. :)

alya_sygs said...

wahhh.. nampak best je muar.. one day, nak pegi..

Anonymous said...

buy valium online where to buy valium online no prescription - online pharmacy europe valium