Followers

Friday, July 8, 2011

Terus ke depan..jangan toleh lagi...

Assalamualaikum,
Allhamdulilah,result semester 2 dah keluar pagi tadi..walaupun keputusan tak da la sebaik mana tapi CL bersyukur..kerana itulah yang CL dapat atas usaha yang CL berikan..
untuk sem depan CL perlu berusaha lebih lagi la..untuk dapat keputusan yang lebih elok..insyallah..

okeh! CL dah tak nak toleh kan berlakang lagi yang lepas tu lepas la yerk...
Sekarang nieh pun Cl lebih memahami erti sebuah kehidupan..jalinan kasih sayang antara keluarga,sahabat...dan yang tersayang...

Hubungan CL dengan keluarga kandung CL bertambah erat,myb CL dah matang dalam memikirkan soal kehidupan dan lumrah dunia, redho dalam setiap apa yang berlaku serta serahkan semua beban yang dipikul kepada Ilahi..Kalau lah arwah ayah CL dapat lihat semua nieh..moga-moga rohnya dicucuri rahmat..Setiap kali pergi umah ayah,CL rasa cam ayah ada lagi...disitu..walaupun seisi keluarga masih merasai kehilangan tapi kami tabah menghadapinya...

Hubungan CL dengan keluarga angkat makin baik...CL dapat menerima sayang yang mereka cuba berikan dah CL menerima mereka seadanya dan menyayangi mereka..sentiasa berharap dapat mengurangkan beban dan kesusahan yang mereka hadapi tuk CL selama ini..

Hubungan CL dengan sahabat-sahabat CL, semuanya baik CL menghargai mereka sebagai sahabat CL...dan sayangkan persahabatan yang terjalin selama ini.Selain CL dah ada sahabat daripada kalangan blogger...lihat ditepi blog CL ada Best frenz here...ada 11 blogger semuanya, 10 darinya memang kawan yang CL kenal..tapi 1 darinya memang CL betul-betul kenal di alam blogger ini..Terima Kasih Bie Azreena kerana banyak membantu CL dalam membina blog nieh serta setiap coment yang diberi setiap kali CL tulis post baru..

Hubungan CL dengan yang tersayang, erm walaupun kami masing-masing Bz dengan hal masing-masing tapi CL percaya kepadanya dan sentiasa bersabar untuk teruskan hubungan ini..

okey... sekarang tahu kan kenapa CL dah tak nak toleh belakang lagi..kalau toleh pun mungkin hanya mengenang kenangan lalu dan mengambil pengajaran tuk masa hadapan..kalau tak ada yang dulu mana datangnya yang sekarang pulak kan!!!

Bye!!
Senyum itu penawar (^_^)V

2 comments:

ツ Bieaz ツ said...

Waaaaa terharu terus tetibe nama Bie ada Hahahaah Terima kasih...

InsyaAllah jodoh korang bepanjangan jangan lupa jemput dah kahwin nanti hihi :)

Colourful life said...

Bie ~> sama-sama,tima kasih..nama bie memang ada dalam senarai..hehe insyaallah CL mesti jemput..