Followers

Thursday, May 5, 2011

KAMI BLOGGER UTAGHA

Dengan ini saya, CL mewartakan bahawasanya saya adalah Blogger Utagha.. hehe


TADA!!


CL sebenarnya orang PULAU PINANG... bendera yang ada pokok pinang tu...hehe
cuma sekarang tidak berada di penang sebab study kat
UTHM ( johor )
agak lama la juga meninggalkan penang..
dulu study kat Poly (perak ) 3 tahun taw...
sekarang kat johor lak 3 tahun gak, baru tahun 1 taw.. harap2x tamat la pada sewaktu nya..
tak mo dah sangkut2x...
nak balik penang.... huhu....
apa-apa pun penang tetap di hati taw..
I love Penang!!!
I Love Utagha!!!
I Love Blogger!!

5 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

welcome to KBU~~

EH nama kat FB apa eyh?

Colourful life said...

nama kat facebook haty atie ^_^

Bie said...

penang..Penang..penang the best...
harap2 dapat balik penang :)

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

”Mummy I love You”...
Doa ku untuk mu
رَبَّنَا اغْفِرْ لِي وَلِوَالِدَيَّ وَلِلْمُؤْمِنِينَ يَوْمَ يَقُومُ الْحِسَابُ
"Rabbanaghfir Lii Wa Li Waalidayya Wa Lil Mu'miniina Yauma Yaquumul-hisaab"
"Ya Tuhan kami, beri ampunlah aku dan kedua ibu bapaku dan sekalian orang-orang mukmin pada hari terjadinya hisab (hari kiamat)"
O our Lord! And forgive me, and my parents, and all the Muslims on the day when the account will be establishe
Surah Ibrahim 14:41

Ya ALLAH, jadikanlah kami, ibu bapa dan keluarga kami serta umat Nabi Muhammad s.a.w. yang lain hamba-Mu yang tetap beristiqamah dan ikhlas mentaati-Mu. Jadikanlah akhir hayat kami dalam husnul khotimah dan melafazkan kalimah tauhid. Selamatkan kami dunia dan akhirat.


~~~~~~~@@@~~~~~~

EEEEMMMM salam dari aku untuk blogger utara ni.... aku ni dok selatan lerrrr... jauh kan...

oya said...

semangat negeri..ho yeay!