Followers

Friday, June 4, 2010

Award + Tag


Tag ke 7 & Award ke 5

Mohon maaf dipinta kepada pemberinya..memang agak lambat..sikit...sebab terlalu sibuk.. CL dah secepat boleh untuk menjawab tag nieh dah mengambil award yang diberi..

okies..macam biasa lah.. semuanya mesti lah ada tugasan dan syarat yang perlu diselesaikan..

Tugasan TAG : Award + Tagged

(a) Buat entri berterima kasih atas award yang diberikan.

Terima kasih kepada pemberi Award + TAG ini iaitu BlogZoro
Thank you ek...

(b) Berikan kepada 10 / 20 / 30 orang rakan blog korang.

Mysara Newrie
Azrai Ahmad Zamri
cikwani
Mr.SoNix
dayang
hazliza
kinakkoyu@mama*adam*
Princess pink
hafisshidah
NUR SAKINAH
afiq danial
aQ
Keli oh keli
cik epal
shah
bie
cerita aku
apex punya blog
khairun nisa jalani
minemixs
Apa khabar Orang Kampung
sabriena
eira

(c) Beritahu kepada rakan - rakan korang bahawa mereka memenangi Award tersebut.

-done-

(d) Ceritakan 7 perkara mengenai diri sendiri.

orang penang tapi bukan anak mami
balajar politeknik - kej awam
sayangkan blog nieh walaupun xdapat habis semua masa kat sini
rumah CL tak da internet..so bila cuti ja..CL pun xda la kat blog nieh
mudah menyayangi seseorang..yang menyayangi diri ini
mudah memaafkan..setiap kesalahan..
suka kucing..

~Award~


dan kepada BlogZoro..CL ambik juga award yang BlogZoro berikan kepada followers blognyer..





7 comments:

Roronoa Zoro said...

waahh.. award sudah dilekatkan.. =)

thx.. hehe

Colourful life said...

~>Roronoa Zoro
hehe...time kasih juga kerana menberi..

dayangredzuan said...

wah terima kasih CL..huhu

Colourful life said...

~>dayangredzuan
sama ^_^

Roronoa Zoro said...

sama2.. hehe.. =)

ツbieaz@bie Azreenaツ said...

kih3...dapat tag lagi ahaksss
maceh CL wat aku rajin update lak kih3

Colourful life said...

~>bie
same2 (-_-)