Followers

Saturday, May 15, 2010

wasiat...

wahh!! ada wasiat lah...Tak boleh buat main-main nieh..
hehe~ CL baru ja gelak-gelak-kan blogger-blogger lain yang dapat wasiat lembu nieh..
*
*
Tiba-tiba..
*
*
toin..toin...tion...
*
*
kena kat batang hidung sendiri....CL gelak sampai guling-guling sebab dapat wasiat nieh..
*
*

kepada si-lembu CL mintak maaf sebab lambat jemput..hihi nak siapkan kandang lembu dulu kuikui
*
*
si-lembu...meh ikot CL balik jom-jom....hehe
*
*
eh...ada syarat lak wasiat ni...tunggu eh si -lembu..
*
*
...........................................................................................................................................
Thank & link the person that gave you the cow

CL dapat wasiat nieh dari adiba
tima kasih ya..sebab percaya kat CL boleh jaga lembu nieh
..............................................................................................................................................
Bagi balik wasiat ni kat 7 bloggers yg paling active atau 7 paling tak active

adoiyai nak kasi sapa nieh..hentam saja la..
kinakkoyu@mama*adam*
KHAIRUN NISA JALANI
minemixs
Princess pink
hafisshidah
NUR SAKINAH
yang ketujuh tuk sesape jerk.yang baca nieh..awak ler..sape lagi..

kepada yang dapat wasiat sebelum nieh ikot la korang nak buat ke tak.so tak yah la duk pertikaikan dah dapat ke belum okies...dapt dua kali tu tandanya korang disayangi oleh follower2 korang okies

............................................................................................................................................
Cerita 3 perkara apa yg anda selalu buat sambil tengok tv

1. minum-minum air
2. on9 gak kadang-kadang
3. messages kengkawan almaklum lah xda BF..hehe
.................................................................................................................................................
Bagitau 3 makanan pelik yg pernah anda makan
tak penah kot..kalau ada pun dah lupa..sebab dah lama x buat benda pelik2 nieh..kikih
tapi CL da kawan yang suka makan pelik(bagi CL pelik lah)
dia suka mkan ~> nasi+lauk pape+sambal belacan+mayonis...
................................................................................................................................................
Cuba bagitau berapa orang dah kawan anda kat FACEBOOK
Tak ramai pun Cuma 542 ja...
..................................................................................................................................................
Macamane korang berjumpa spouse korang or pakwe or makwe…kat mana?
kat mana-mana ja..yang pasti bukan jatuh dari langit..kikih (ade kew??)
......................................................................................................................................................
akhirnya...dah habis syarat-syaratnya....ape lagi si-lembut jom balik..kikih b0oo...

P/s :- intenet CL sesangat slow..sory klu tak dapt balas kunjugan korang semua..

6 comments:

miss lolly a.k.a luvfareda said...

popular lmbu tuh :P

ツbieaz@bie Azreenaツ said...

wow...rupenya CL gelak2 ek!!hehehe kena gak akhirnya hahaha.... :)

lepas nie tak tahu la dapat wasiat haiwan apa lagi huhu

Colourful life said...

~> miss
Btul..populor toi lembu nieh...

~>Bie
ha'a..kelakar lah wasiat nieh..pasal lembu.kui3..hehe
ntah pasnie ape la lak..kikih...

ipin said...

lembu wasiat yahh..

matodis said...

NIce infos obat

Colourful life said...

~> ipin.
haha..pelik ja kan.kikih

~>matodis
nice eh..hehe