Followers

Thursday, May 6, 2010

Semalam kan.... n_n

semalam CL pegi intebew kejer..hehe doakan CL dapat eh keje tu eh..

Jawatan :- kerani
Tempat : Ni0sh cawagan Utara ( National Institute Of Occupational Safety And Health)

...........................................................................................................................................................

Erm intebew semalam biasa-biasa ja...CL pegi gan menber..tapi Kalam kabut sikit sebab 1st tu CL dapat tahu intebewnya kul 2ptg...tapi pagi semalam call tuk confirmkan tiba2 ja tukar kul 11 pagi lak..huhu kul 10.30 pg cL ada kat umah lagi taw....tensi0n ja...

Masa sesi intebew :-

CL masuk intebew dulu sebelum menber CL....(^_~)V.. CL terlebih ramah la pulak...menber CL ckap masa CL tengah intebew dia dgar pengawai2 tu gelak sampai dengar kat luar bilik ..Tapi CL x sedar pun yang pengawai2 kat situ gelak..he~ CL terbuat lawak ke... (@_@) (*_*)(#_#)(T_T)(^_^)(n_n)(u_u)(~_~)(^_~)

nieh lah menber CL > dak Guar Chempedak>Kedah


8 comments:

mahira oya said...

semoga dpt keje tu k..

Colourful life said...

~> mahira oya
tq.hope CL dgan menber CL dapat laa...hehe

ツbieaz@bie Azreenaツ said...

Bie doakan dpt keje tuh ek..

dah pegawai gelak2 tuh ada petanda dpt keje kut ahahah....
all the best (^^,)

Colourful life said...

~> bie

thank Q...erm tapi cm susah la..sebab yang datang intebew tu dlam 17 orang..jawtan kosong tu cuma da 3 ja..yang lain2 tu semua cm dah berpegalaman ja..cam CL nieh ja yang muda...baru mula2 nak keje la..ntah dapat ke tak..

sabriena said...

hrp atie dpt keje tue....
rinduu kamooo... (^_^)

Syafiq Kadiran said...

semoga berjaya dapat kerja tu..all da best!!!

Azrai Ahmad Zamri said...

salam ziarah..
m0ga berjaya yer =)

Colourful life said...

~> sab
TQ..rindu kamu juga..

~>syafiq
TQ..hehe

~> Azrai
TQ..hehe berkat doa kawan2 blog mana tahu dpat kan...