Followers

Saturday, May 1, 2010

Nak Majuk jugak!!!. (T_T)

Wargh!!.... sangat-sangat marah..sangat-sangat sedih....

dah seminggu tak leh on9...kenape tah..tiba-tiba ja..baroadband celcom nieh tak leh guna..

sangat-sangat rindukan tuk berblogwalking....nak buat entry baru nak menjawab tag....tapi.....tak boleh.. KENAPE PERLU TAK LEH>>BUKANYA TAK BAYAR>>>HUHU

nak buat enty nieh pun...lama giler baru leh..post...CL sesangat kehilangan kesabaran...
kepada kekawan blogger CL..nanti CL ziarah Korang & jawab tag2 korang ye...
CL sangat sayangkan blog nieh dari FB..huhu
tapi apakan daya kalau CL nak masuk blog CL sendiri pun sampai berjam-jam
apatah lagi nak berblogwalking..

8 comments:

ツbieaz@bie Azreenaツ said...

oh pasal tuh lama giler tak nampak...apa2pun bawak2 bersabar ek...

Mr Rulez said...

sm lar...ag suka blog dr fb..blog stil terbek..;)

Azrul Hisham said...

salam ziarah...saya dah letak blog badge awak yg azfar90 buat dekat blog saya...happy blogging :)

Colourful life said...

~> bie
tue la pasal..Cl dah rindu sgt..nak jejalan komen2 kat blog yang lain2..xpe2..CL still sabar lagi nieh...cuba gak msuk blog meber..walaupun loding lambt..hehe

Colourful life said...

~> Mr Ruler
bagus2..teruskan rasa cmtu..jagan tkar2 eh..hidUp blog!!!..hehe

~> Azrul Hisham..
tq eh...nanti CL pegi tgok eh...tapi CL x berapa faham sgat..benda2 cmnie...

Abu Luqman said...

salam ziarah sudi ke terima Bloger Award dri saya orang Kampung..

Colourful life said...

~> Abu Luqman

award?? hehe CL x penah menolak pembirian sesiapa..
hehe..happy jerk..

kecik tapak tangan nyiru Cl tadahkan..

erm cm tak betul je pepatah nieh..hehe

edaolala said...

berukband memang selalu macamtuh. conclusion, gunalahh streamyx sayang :D ehehe