Followers

Monday, May 3, 2010

Menjawb Tag..lagi!!

TAG ke-2
*
*
Salam,
Bila dah kena tag.. Ape lagi...kena la jawab kan..hehe dah lama dapat tag nieh..baru ada kesempatan nak menjawabnya..tq kepada Aksara Cinta Ilahi ...hehe CL menjawab tag nieh dengan haty yang ikhlas walaupun agak malas..he~ok..look & read yerk..
*
*1 ~> FIVE nama that people call you
Atie
Sue
Kakak
Acu
CL
*
*
2~> FIVE important dates in your life
5 Feb
7 Feb
29 Feb
28 April
15 Ogos
*
*
3~> FIVE things that you done yesterday
Kejer Ler~(^_~)V
Bl0gWalking ~Komen2 pape yang Patut
TOnton TV ~ Adamaya, Crimical mind
Masseg Kengkawan~Penyibuk Hidup kengkawan..
Baca Majalah Ujang~he
*
*
4~> FIVE ways to be happy
Dengar lagu Mp3.
Kacau Kawan-kawan.
Keluar Jejalan Kat pantai.
Main Game sampai menang.
Beli Komik Baru.
*
*
5~> FIVE favourite movies
Syurga Cinta
Ayat-ayat Cinta
Harry Potter
Ice Age
Avatar
*
*
6~> FIVE favourite hobbies
Menbaca Buku Komik
Collecting Stamp
Edit Movie Maker
Mengadap Depan Laptop~pape ja edit pic,dengar lagu or main game
Daydream..hahak
*
*
* 7~> FIVE favourite people
Ayah,Mak,Abag,Akak ~>Family la..hehe air dicincang tak kan putus..
Kawan Masa Sek~> Sumayyah,Hana,Nora,Linda,Syida,Ryu
Kawan Masa kat poly~> Ain,Eira,Nisa,Wanie,Nadia,Ejad,Zue,Elyn,Wawa,Dieba,ada lagi
Kawan Blog nieh ~> semua yang CL Follow dan akan Follow nanti..he~
*
*
8~> FIVE favourite places for vacation
Pantai ~> Leh Tenang jer bila tension
Air Terjun ~> tempat bersuka ria..huss sejuknya still terasa..he~
Tempat Ada salji ~> mana2 ja.. nak main salji nak buat patung muka sendiri~he leh ke...
Korea ~> Nak Jumpa Artis korea..he~nak tengok bunga sakura..
Mekkah ~> menjalankan kewajipan dan nak tengok kebesaran ilahi
*
*
* 9~>FIVE reasons you answers the survey
Untuk Entry baru~Myb..
Takot Nanti ada lak datang bom umah CL sebab tak jawab tag nieh~>hehe
Menjalankan kewajipan sebagai bloger
Sesaja Rajin2..tangan nieh nak taip..Hohoho...
Sebab nak tag owang lain lak~> walaupun pening nak kasi kat sape...hehe
*
*
10~> FIVE persons to tag
afiq danial
aQ
Keli oh keli
minemixs
cik epal

7 comments:

Azrai Ahmad Zamri said...

salam ziarah..
hehE..thanz yer, sudi juga jawab tag ni.. =)
suka kumpul setem?
hmM..h0bi lama sy juga tu..skrG da malas sikit..

Colourful life said...

~> Azrai
memang suka kumpul stamp..dan masih mengumpul..walaupun xda la bayk sgt stamp yang susah dikumpul hehe~ kalu ada stamp lebih2 tu leh la kasi kat CL yerk?? kikih

ツbieaz@bie Azreenaツ said...

Colourful life...ada gak febet hobi daydream hahaha :]

Colourful life said...

~> bie
hehe~sesaja kekadang bagus juga..bowink la..CL kalu kat umah sorang2 ja..asyik2 tgok TV..nasib la CL berkeje..kalu tak bertambah bowink..

MineMixs said...

Terima kasih sudi tag. Menarik nih.. Nnt sye jawb ea.. :) Klu xjawb kna bom ek? memg bahaya..hehe

Colourful life said...

~> minemixs
hehe..memang bahaya...kikih..jawab hagn tak jawab..

Abu Luqman said...

salam ziarah ye...sudi terima ye...nama pun i dah tag..jgn kompius