Followers

Friday, May 7, 2010

Lagi...tag-tag-tag.....

Tag Ke-4

Haha..ada tag lagi..hehe dapat tag nieh pun rasa cam dah lama gak...hehe sowie lambat juga CL buat eh...kikih..ok CL Di tag- Oleh minemixs ..hehe...Kemalasan CL terserlah bila CL jawab tag nieh lambt..hehehehe

Menjawab tag bermula...rupa2nya sebuah jam...kikih



*5 facts about me*
- Orang Penang tapi bukan anak mami ek..hehe
- Anak ke3 dari 8 adik beradik / anak bongsu....eh pening lah...kikih
- sebenarnya saya kembar..kikih percaya tak??
- nak tukar keje baru...sebenarnya nak sambung belajar juga..isk mana satu nieh..
- suka lepak kat pantai....

*5 things that scares me*
- Mestilah Pencipta dunia nieh...
- Panggilan intebew...hehe
- Surat mintak hutang~>PTPTN...muda2 lagi dah ada hutang iskh2
- Bila kawan2 merajuk or terbuat kawan jadi sedih...argh!! x nak...huhu
- Tempat yang gelap...

*5 words i say a lot*
- Rindu
- Ingat lagi x
- bila
- sesaja ja
- dia lah

*5 valuables in my life*
- keluarga tercinta
- kawan-kawan tersayang
- barang pemberian dari seseorang (x kira lah sape pun)
- jam tangan (sebab beli sama dengan kawan)
- cermin mata (kalau tak da rabun la CL)..hehe


*5 of my first times*
- Drive kete sorang2 baru2 nie ja...walaupun dah da lesen kete dah 3 tahun..hehe
- kejer..ler..macam2 hal lah..kikih
- tak suka BI tapi tiba2 dapt A tuk semester akhir...pelik!!
- dapat matematik 100markah..hehe
- terima adiah paling mahal ~> home teater masa besday 5/2/2010 haritu..tq..

Untuk yang bertuah aja nieh..hehehe

~>hadi hazman portfolio
~>kinakkoyu@mama*adam*
~>hikayat stoken berlubang
~>wani chiwani kechiwa
~>kepada yang baca entry nieh...hah!! kamu lah sape lagi..ape duk toleh kiri kanan.. kamu ler..oitz..CL nampak lah..cepat buat...hehehe

5 comments:

ツbieaz@bie Azreenaツ said...

hahaha....kena tag lagi ;p

terserlah terus kemalasan kihkih sama la Bie blm wat lgi dah bertambah2 bersawang....huhu

Abu Luqman said...

salam ziarah .. chat tak keluar..pakai ni je

Colourful life said...

~> bie
biasa la..CL plaing2 malas bila kena tag or lain lak..huhu tak tahu la nak kasi sape..kikih

~> loqman
hehe....jemput2 masuk...mana2 aja pun boleh asalkan ada jejak..betul tak..kikih...

Peninjau Dunia said...

hah ! ada tag utk saye...isk... segannya nak jawap tag ni, kang seantero dunia tau lak...hehe.

Okess...saya akan tetap jawap tag tu...bagi masa sat ye... ngah gelupur ni..ahaks...

wah dapat hadiah home theater tu..sure yg tersayang yang bagi nehhhh...

Colourful life said...

~> peninjau jauh
hehe~ rajin2 lah ya....erm..manag tersayang..my big bro kasi..kikih