Followers

Monday, May 24, 2010

erm...tag jugak..

Tag-Ke6

hmmm...banyak lak CL kena Tag.... tapi CL selalu jawab lambat sory kepada yang berkenaan..tag nieh dari..ZAHIDAH

1. Apa tindakan anda bila dengar bunyi kilat dan petir?

dalam banyak-banyak bunyi,bunyi kilat la CL paling takot..huhu
bila degar kilat ja...CL jadi budak baik..diam jerk..
kalau tengah tgok TV comfirm CL tutup TV..


2. Reaksi anda bila ada orang mengutuk anda?

yeh!! dapat pahala free rini...hihik..walaupun dalam hati nie sedih ja..sampai aty kutuk..huhuk

3. Reaksi anda bila terjumpa dengan artis kegemaran anda?

boleh take pic....TQ..erm nak autograf boleh.. (gaya dak malu2x..ahakz..)

4. maxis or celcom. which one ur refer?

dua-dua lah..ahakz..

5. nyatakn 3 bad habit anda.

suka merajuk..
kadang-kadang bagun lambat..
suka pk benda yang tak penting..kadang2 menyusahkan diri sendiri dan orang lain..


6. Apa yang akan anda lakukan jika org lain sibuk mengenai hal anda.

erm...shhh!! kenape nak tahu nieh....xpenting pun..dah2..pegi jauh2..
hehe..ayat selamt ke camnie??..

7. Adakah anda mempunyai ramai peminat?

ntah..xda kot..xda pun datang mintak autograf...outh!! ingat artis ke..ahakz..

8. Apa reaksi anda bila terkentut kuat/busuk di khalayak ramai?

terdiam..malu kot...cepat2 ja nak beredar dari situ..malu2..huhu

...............................................................................................................................................

RANDOM QUESTION ABOUT YOUR RELATIONSHIP


1. State the date u have declared with ur first couple?

haha..xingat dah hilag ingtan about this..hehe

2. Adakah anda akan terus berhubung dengan bf/gf anda sekiranya clash?

x kot...sebab..ntah..hehe

3. Apa yang akan anda lakukan sekiranya merindui bf/gf anda?

erm..msg kawan2 yang boleh buat lupakan perasaan tu..
x mungkin kerana sayang....hanya terganggu oleh perasaan.. (alyah yang cakap)kikih

4. Adakah anda mempercayai bf/gf anda seratus peratus?

ohh!! tidak....bf ja pun..belum tentu dia jujur dengan kita..ahakz..so x percaya sangat lah..

5. How ur first date with ur first couple?

KFC..erm..hehe kelakar..malu2..

6. Adakah anda rasa bf/gf anda pandai memujuk?

rasa tak kot...dia pandai bagi alasan ja..pastu xjadi la marah sebab alasan yang bernas..kenape begitu..

7. Apa reaksi && tindakan anda bila bf/gf anda menghabiskan kredit utk org lain?

myb kawan2 lama dia kot..dia rindu..or dia ada urusan..lain..xpe2..jangan sampai xda crdit tuk gf dia sudah lah..

8. What are u going 2 do if ur besties have a relation with ur ex?

asalkan bahagia..it's ok..

9. Adakah anda menelefon bf/gf anda bila disuruh?

ya..

10. Apakah reaksi anda bila bf/gf anda masih berhubungan dengan ex mereka?

mesti la.jeles....hehe

blogger victims?

kepada sesapa yang baca nieh lah..
kecian lak nak kasi kat blogger2 lain..panjag sangat.
.erm...sape yang rajin jawab silalah ambik yerk..


4 comments:

Roronoa Zoro said...

tidak.. aku malu.. hik3..

Colourful life said...

hahak...malu lak....
(^_^)V

ツbieaz@bie Azreenaツ said...

tetiba kuar tajuk lagu alyah hehehe

Colourful life said...

~>bie
tetiba ja CL terigat lagu tu..ekeke