Followers

Saturday, April 10, 2010

sesuatu yang tak patut dilupakan...

hai...pada hari ahad aman dan damai nieh..saya tak pergi mana-mana lepak kat umah ja...s0 rajin lak kemas-kemas bilik nieh..sekali jumpa lak..barang2 kesayangan saya yang disimpan sebagai kenagan..pastu terpikir..erm nak wat entri kat blog lah....tentang barang2 kenangan saya...l0ook & see...0k (^_~)V..

ok nie teddy2 bear dan barang2 yang cute semuanya...penuh dengan kenangan.. sgat2 terharu...semuanya dari pemberian kawan2 tersayang..terima kasih..

antara teddy bear

cute2 kan semua nieh

setiap barang nieh menpunyai kenangan yang tak dapat dilupakan

nie kad2 besday dari kwan2 masa saya belajar kat poly

foto kenangan

4 buku coretan kawan2

foto kenangan dengan buku nieh merupakan sesuatu yang saya sempat buat sebelum tamat poly tanda2 kenangan kami bersama..

sangat2 sedih dan rindukan kawan2..bila la kita boleh lagi sama2 macam dulu....miss u all so much..hpe kita dapat jumpa lagi..doa kebahagian dan kejayaan mu setiasa ada di dalam haty ini...

p/s :- kenangan yang ada tak kan hilang walaupun barang kenagan kita hilang..ia sentiasa kekal dalm memory..melainkan kita betul2 hilang ingatan..sanggup ke kita nak lupa kan kenangan kita...walaupun manis or pahit sesuatu kenangan tersebut..ia merupakan sebahagian darihidup kita..andai ada salah dah silap mohon maaf dipinta. buang yang keruh ambik yang jernih..


8 comments:

ツbieaz@bie Azreenaツ said...

Wahhh...cuteNya!!

Betul tuh kenangan2 yang lalu tak mudah dilupakan walaupun barang2 hilang...=D

Colourful life said...

bie :- yup..kenagan yang lalu juga mencorak kehidupan kita yang akan datang..(^_~)V

edaolala said...

waaa banyaknya barang2 u. comel2 n lawa2 lagi tu barang kenangan u oh :P huhu

Colourful life said...

yupp..brg2 kngan..setiap satu ade ceritanya..in my memory...

sabriena said...

comeynye...
hehe...

Colourful life said...

ain :- he~ kam0 tahu kan..

Peninjau Dunia said...

emm... banyak betul brg kenangan CL ye... simpan baik2, jangan jadi mcm seorang sahabat saya, dia tinggalkan album lama dia di umah mak nya di kampung, sekali air banjir naik, semua musnah...

Colourful life said...

@ peninjau dunia.
erm thanz...ok mesti la hati2x..cian kawn PD mesti dia sedih kan..saya pun mesti sedih kalu jdi cm tu....