Followers

Thursday, March 11, 2010

Sepetang bersantai.......

Saja lepak-lepak kat pantai... so sempat la snap pemadangan pantai di waktu senja..cantik...
saya suka sangat lihat ombak..rasa tenang ja..walaupun fikiran tengah serabut..pergi bersama kak ipar + abang + anak buah...
nie kak ipar besama anaknya..abang sibuk memancing...

tengoklah...sempat lagi....dapat juga 3ekor.....dalam masa setengah jam jerk..sebab kami pergi pun dah petang sangat..tut2 dah azan..so balik....hehe...lokasi..pantai yang tak jauh dari rumah.....hehe nama pun pulau pinang..mestila dikelilingi oleh laut...hehe..sowie kualiti pic hanya menggunakan camera hensent saja...

9 comments:

colourful life said...

rasa cm nak pegi lagi la..len kali sya lak nak pancing ikan hehe

Anem arnamee said...

indahnya. very meaningful:)
hehe.pamcing jgn tak pncing.

colourful life said...

jom..pegi pancing sama2..hehe

ツbieaz@bie Azreenaツ said...

bestnya pi pantai =D
Dah lama Bie xpi pantai hahahaa

colourful life said...

oh.. slalu pi sebab mang dekat dengan umah..hehe lagi pun situ ja senang..lepak2 bersam2 family..hehe
da peluang nanti kita pegi sama2 ya..

anummss said...

waahhhhh.....bestnyerrrrr laut....!!!
eeiieeee, jelesnyerr at die. da lme sgt nk g laut, p pai skang lom ksampaian ag...

bestnyerr lau umah dkat ngan laut erk??

hehehe..nak g jugak...laut...!!!!!

colourful life said...

jom2 pegi sma2..hehe

ala sya orang penang..dah jadi pekara biasa pegi laut..tu ja tempat terbaik yang ada..hehe

eyes143.. said...

anin suka lau keadaan cm neh.. damai jer.. =]

colourful life said...

eyes143 :- erm selalu pegi pantai tak..hehe (sama la kita)