Saturday, March 6, 2010

bila.hati sayu..


Masuk bulan nie dah hampir 8 bulan sya meniggalkan zaman student politeknik..dalam masa nie juga la..macam-macam yang saya alami..tapi tak da sape yang peduli..dulu kawan-kawam ada..sekarang nie saya seorang cuba menghadapi semua nie..ape yang pasti saya still rindukan kehidupan bersama kawan-kawan..tapi x tahu nape saya takut nak hubungi dowang myb sebb takut kehadiran diri ini menyuramkan suasana..
family saya..erm myb sebab sya hanya anak angkat..perasaan nie tak penah hilang..saya selalu cemburu dengan kwn dari dulu lagi..tapi biar ja perasan tu berlalu..sape kata sy tak syg keluarga nie..myb ego sya tinggi untuk mengaku yang saya syg..sya dah cuba yang terbaik tapi x boleh...
kenapa susah sangat nak buat pilihan hidup..kenape kita tak tahu ape yang kita nak..kenape kita sayang orang yang kita x boleh sayang...
saya dah redha dgn hidup sya nie..tapi nape still rasa sedih...nape still terasa..

10 comments:

put the trust on... said...

nape nih???

MrsLove said...

ape yang terbuku dlam hati ati...erm yang ati simpan sowang2 selama nie ..sape yang mengenali ati hnya tahu ati seowang yang happy sja...tapi hakikatnya..x da pe lah..im still ok like before..nie hanya luhan rasa..

MrsLove said...
This comment has been removed by the author.
faizal yusup said...

redha kena 100% dik... sure tak terasa lagi.. jangan lah risau sangat pasal life ni.. membandingkan dengan orang lain yang lebih teruk dalah lebih wajar.. take good care okay..

Faizal Yusup wuz ere..

Eyqa Zaque said...

dugaan kehidupan..perasaan tu anugerah tuhan.. Sabarlah menghadapinya.. Kerana org yg sabar itu pasti ada balasannya. Bukankah kehidupan itu warna warni? Tiada sebab mengapa kita perlu bersedih, kerna nanti kan jelma pelangi. Cheers!

MrsLove said...

faizal yusuf :- ya tq..myb jugak..redha sya tak smapi 100% agknya..ok sya akan lebih berusaha lagi lepas nie..tq ya..

billet-DOux :- betul..satu hari pelagi akan muncul dlm hidup kita..tq..

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

salam..

akk setuju kata2 Biller-DOux tue. cuba lah menyayangi diri kita sendiri 100% nescaya life awk nanti akan bertambah baik dari hari ini.

aminnn....

mmg suah kalau x de kawan.so cari lah kwn2 tue. akk rasa kwn2 awak pun rasa mcm ne awak rasa.

MrsLove said...

tq..
x thu la..kawan2 sya rasa tak ape yang sya tahu...bila pk balik kita memang kena sygkan diri sendiri..tapi kita lebih pentingkan owang lain..last2 diri sendiri diabaikan...

edaolala said...

janganlah sedih2 k dear. chill. just contact ur frens. think positive. try buang d nefative think ok. cayo2 ! :)

MrsLove said...

edaolala :- yup..sya tahu..sya kena berusha juga..sebab kita tak tahu ape yang ada dlam fikiran kawn2 kita ape yang dorang pk kan sebenarnya..dan sama juga cm sya..dorang tak tahu kan..