Followers

Monday, March 29, 2010

Award!!

Tiba Jerk Dapat Award..rasa cm x layak ja tuk dapt award nieh ya la..saya kan baru lagi dalam dunia blogger nie..follower pun baru brape ja..bru jinak2 katakan..erm pape pun rasa terharu sangat sebab ada juga yang nak kasi award kat blog saya nieh..
award tersebut ialah Coretanperantau dan laydeeN award..bila dah dapat award nieh,so ape lagi kena lah menjalankan kewajipan melengkapkan syarat2nya..

Ok nie lah awardnya...


Syarat pertama:-

-Thanks & link the person that give you award
"
"
*Kedua2 award yang saya perolehi diatas dari ツbieaz@bie Azreenaツ.Trimas sudi kasi award kat saya..

Syarat kedua:-

-Pass this award to another person

Award nih saya kasi kat...

*Arnamee*
*renbow kaler*
*sabriena*
*Edaolala*
*hafizsidah*
*eira rose*

(sebab byak tolong dlam bina blog nie & kerana blog korang tempat saya lepak2)

Syarat ketiga:-

-Contact the bloggers and tell them about this

[Dah!!]

Syarat keempat:-

-State 7 things about yourself

*suka berkawan (walaupun x kenal sangat).....

*suka menyibuk tetang hal kawan2 (ambik berat bukan gossip ek)...
*Tak suka diarah2 or buat benda yang saya tak suka....
*Sangat2 sensitif.. E.M.O (T_T)...
*Kalau tiba-tiba diam maknanya merajuk or ada benda yang x puas hati....
*Suka sangat2 dengan cokelet dan keropok lekor..nyami!! (^_~)V

Akhirnya siap jugak!!




7 comments:

ツbieaz@bie Azreenaツ said...

thanks,
sudi ambil awardnya hehehe...

Azrai Ahmad Zamri said...

salam ziarah..
huhu, dia pun dapat banyak award ea..TAHNIAH! =)
pasal f0llower ramai tu, takda rahsia pe pun..kalu rajin blogwalkinG, da k0mitmen utk sllu update blog, cuba bermesra ngan semua blogGer..insyaAllah ramai yG nak ikut kita..sy pun baru 4 bulan je blogGing, tak pandai sangat..huhu

colourful life said...

bie :- mesti la sudi..tima kasih ya..

azrai :- tima kasih (n_n)
erm baru 4bulan..wah..cm x percya dah dapat follower seramai tuh..

NichKhun said...

alamak.. hahaha diam sebab merajok ataw tak puas hati? kalau tak puas hati kena la singgah blog saya.. saya selalu tak puas hati ney.. hahaha

colourful life said...

nichkhun ;- haha..dua2 sekali..ok2 nanti sya pg ek...hehe

Anem arnamee said...

salam dear, nanti anem buat ya. sorry lambat.thnks tau!:P

Colourful life said...

takpe..anem..he~ take tym ok..dont wory CL x marah lah..