Followers

Thursday, February 25, 2010

Tentang Fara Fauzana hot.fm

Saya peminat Fara no 1...sebab tu la nak bercerita pasal dia..ok nie info yang saya tahu..mayb korang lebih tahu dari saya..
  • Dilahirkan pada 7 Februari 1980 dihospital Assunta Petaling Jaya,Selangor.Fara mempunyai 3 adik beradik.

  • Bermula dengan menjadi skuad Perodua radio ERa..seterusnya menjadi Dj di Era. dalam pemlibatan ini telah merakam sebuah lagu bersama Linda Onn,Nana dan Niela Kurnia.

  • Dikenali sebagai Fara Fauzana atau Fafau di kalangan peminat penyampai HotFM (bermula tahun 2006)ini turut berkecimpug dalam bidang lakonan dan pengacara televisyen iaitu Melodi .

  • Berlakon dalam filem JIN NOTTI lakonan Fara bersama Mawi serta berlakon dalam siri Fara dan Gadis Cuci.

  • Pemegang Ijazah Sarjana Muda (Kepujian) Perhubungan Awam dari UITM shah alam.

  • Fara suka aktiviti memandu kereta,fotografi,bersukan serta beriadah.

  • Menurut fara beliau tidak suka memasak dan menjahit.

  • Pencapaian setakat ini ialah pengacara TV wanita popular sebanyak 4 kali,penyampai radio wanita popular sebanyak 2 kali.

  • Pada tahun ini fara juga tercalon dalam ABPBH 2009 untuk ketogari yang sama..so kepada sesiapa peminat Fara macam saya..mesti ternanti-nanti dan berharap sangat fara yang memengang trofi tersebut..sama-sama la kita memberi sokongan ya..

4 comments:

Anem arnamee said...

minat fafau juga;D

colourful life said...

ya ke..sya minat sangat..pagi2 bagun tido mang terus buka hot FM..nak degar suara Fara..

anummss said...

i xdr la minat sangat at fafau ni..
p, i kadang2 i suke tgk care die..tambah2 bile time die malu2..hahaha..

so cute lah..!! :)

colourful life said...

ha'a betul tue..mang cute..hehe
setiap orang ada minat masing kan..