KU tak kan disini SELaMAnya

Akhirnya aku dah buat keputusan untuk MELEPASKAN persahabatan yang telah terbina..Rasa beban selama ini untuk cuba MEMPERTAHANKAN persahabatan ini hilang dengan tiba-tiba..dan semua dapat menjalani kehidupan masing-masing dengan TENANG..aku pun mula MEMULAKAN langkah yang baru..PERCAYA disetiap sudut hati masing-masing masih ada rasa sayang akan persahabatan ini..tapi HARAPAN tu masih ada selagi mata masih melihat dunia ini..bertahun kita bersama...cinta abadi yang telah kita bina akan KEKAL hakiki buat selamanya...KERIANGAN kita dulu mengatasi kebigunggan dan KEBAHAGIAN yang lahir melewati sengsara..KETABAHAN yang dikumpul bersama merajai kelemahan kita..KEGEMBIRAAN kita bersama mengakhiri DERITA yang dihadapi..ketenangan berjaya menyuburkan HATi duka lara kita..puasku coretkan rasa KASIH dalam persahabatan ini ..beriringgan dengan kata seindah BICARA dan bertolak ansur serta cuba MEMAHAMI ..namum geloranya tetap sama... tiada perubahan..dilemma persahabatan kita ini selalu MERUNGSINGKAN hatiku..aku harapkan PERHATIANMU sahabat..dimanakah RINDUMU tiada sedikit pun untukku???

Kemanakah KASIHMU kalau masih ada sayang..cuba la faham keadaanku..mengapa kau abaikan rasaku..cubalah untuk memahami KEIGINANKU..selama masih aku boleh BERTAHAN..selama ku masih boleh BERNAFAS..selama selagi tuhan masih mengizinkan..aku ingin selalu menjagamu..mungkin hanya bila aku mati..kau akan berhenti SEKEJAP untuk mengenangku kembali..SAAT yang berlalu terus ku tunggu ..SEPI ku sendiri mencari sinar..air mataku bercucuran kerana rinduku tak penah PADAM..kini hilang..kini terbelenggu..kini HAMPA..kudisini terdiam..meninggalkan LUKA yang mendalam..kini ku tahu dirimu tak ingin bercerita lagi denganku...yang aku inginkn ... yang ku harapkan bila memang berakhir..AKHIRILAH semuanya tnpa ada BENCI..kalau itulah yang terbaik..setiap malam doaku hanya untuk kejayaanmu, kebahagianmu..agar HIDUPKU berakhir dengan tenang..MAAFKAN jika memang kini aku harus tinggalkan semua ini kerana hatiku sering terluka..tak ada lagi yang boleh ku lakukan TANPAMU..ku hanya boleh mengatakan apa yang ku rasa..bagiku terlalu INDAH persahabatan kita...tak mudah untuku jauh darimu..telahku CUBA segala cara..namum tak mudah seperti yang ku BAYANGKAN..



Comments